Reklamaatio- ja palautusehdot

Asiakkaan vastuulla on tuotteen ulkoinen tarkastus, kun tuote vastaanotetaan. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä pakkauksissa, eikä tuotetta saa hävittää ennen Norvidan lupaa.

Reklamaatio ajat:

  • Kaikki reklamaatiot, jotka asiakas voi nähdä vastaanottaessaan tavaroita, on reklamoitava Norvidalle 24 tunnin kuluessa.
  • Laatikoiden avaamisen yhteydessä havaitut reklamaatiot on reklamoitava Norvidalle 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.
  • Tuote, jossa havaitaan laatupoikkeama tuotteen avauksen yhteydessä, käsitellään tapauskohtaisesti.  Norvida ei vastaa tuotereklamaatioista tuotteen viimeisen käyttöpäivän jälkeen tai jos tuotetta ei ole säilytetty oikeassa lämpötilassa.

Reklamaatiota varten tarvittavat tiedot:

• Tilausnumero tai laskunnumero
• Tuote ja tuotenumero
• Reklamaation syy
• Reklamoitu määrä/paino
• Kuva reklamoidusta tuotteista ja etiketistä
• Reklamoitujen tavaroiden tulee olla Norvidan tarkastettavissa tai palautettavissa varastoon (asiakas ei saa heittää tuotetta pois ennen Norvidan lupaa).

Reklamaatio tulee jättää oheisella lomakkeella sähköpostitse osoitteeseen alla@norvida.fi

Pyrimme vastaamaan reklamaatioihin mahdollisimman nopeasti.

Huom!
Jos olette ostaneet Norvidan tuotteen on teidän otettava yhteyttä ensisijaisesti kauppaan, josta tuote on hankittu. Norvida Oy:n ei ole mahdollista hyvittää loppuasiakasta joten hyvitykset hoidetaan aina Norvidan ja jälleenmyyjän kesken.